Yellow Mood on yksi Suomen rakastetuimmista luonnollisen hyvinvoinnin lifestyle-medioista.
Yellow Moodin asiapitoisessa artikkelisisällössä keskitytään holistiseen hyvinvointiin, aidosti hyvään ruokaan ja luonnolliseen kauneuteen – aina vastuullisesti mutta rennosti.
Lapissa kaikkea lähestytään rehellisyys ja autenttisuus edellä. Sama pätee Yellow Moodin filosofiaan. Laatu korvaa määrän, eikä käsityön jäljessä ole kiireelle sijaa.
Hannamari Rahkosen kymmenen vuotta sitten perustama ja edelleen itsenäinen media tunnetaan monipuolisuudestaan. Yksi teemoista on kuitenkin aina ollut ylitse muiden: hyvä ruoka.
Yellow Moodin ruokafilosofia on pohjoinen ja juureva. Omaleimaisen reseptiikan ytimessä kohtaavat aidot maut, reilulla kädellä maustaminen, konstailemattomuus ja mieltymys vähähiilihydraattiseen keittiöön. Pää pilvissä ja jalat maassa valmistettu ruoka luo ympärilleen yhteisöllisyyden kokemuksia, yhdessä nautiskelua ja jaettuja tyytyväisyyden hetkiä, joita on helppo rakastaa. Ne pitävät elämässä kiinni kaikenlaisina aikoina.
Hyvinvointiin liittyvät erottamattomasti sekä kehon että mielen asiat. Jokainen ihminen on ainutlaatuinen psykofyysinen kokonaisuus, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Tunne-elämä heijastuu terveydentilaan ja terveydentila tunne-elämään. Siksi mikään yksittäinen ruokavalioneuvo, tietokirja, hyvinvointitrendi tai inspiraatiokuva täydellisestä vihersmoothiesta ei tee autuaaksi.
Todellinen hyvinvointi on kokonaisvaltaista tasapainoa. Jos kuuntelee uskollisesti itseään, kerää uutta tietoa kriittisesti mutta ennakkoluulottomasti ja ottaa vastuun omista (elämän)valinnoistaan, hyvää seuraa. Yellow Moodin missio hyvinvoinnin lifestyle-mediana on tarjota tietoa, uusia näkökulmia ja hyvinvoinnin eväitä matkalle, joka on kaikille erilainen.
Hyvinvointi on massiivinen aihepiiri, jota käsittelemme monista eri kulmista. Olipa kyseessä mikä tahansa teema, sisällössämme huomioidaan kokonaisvaltaisesti sekä psyykkiset että emotionaaliset tasot. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista on prosessi, jossa tarvitaan myötätuntoa ja kykyä antaa tilaa epämukavillekin tunteille. Silloin saa ja kannattaa hakeutua hyvinvointia lisäävien aiheiden äärelle.
Tervetuloa tiedon, hyvän ruuan, aitojen makujen ja estetiikan pariin.
Päätoimitus: Hannamari Rahkonen
Kauneustoimitus: Emmi Mansikkaviita
Vaikuttaja- ja sisältöyhteistyö medioille: Johanna Latva-Kiskola